Tryghedstilsyn

Allerød Vagtservice


TRYGHEDSTILSYN


Vi tilbyder en særlig service til vores kunder og deres pårørende, som kun er muligt fordi vi er autoriseret som vagtvirksomhed. Denne service kalder vi ’Tryghedstilsyn’ og tilbydes typisk til eksisterende kunder, som vi i forvejen har tilbagevende besøg hos.

 

Bliver man som pårørende utryg omkring ens slægtnings ve og vel, f.eks. ens demensramte mor eller far, der bor alene, kan vi bestilles til at udføre et tryghedstilsyn hos vedkommende. Det betyder, at vores medarbejder, som er autoriseret vagtfunktionær, kører ud til vedkommende og prøver at opnå kontakt, for at finde ud af, om der er grund til bekymring.

Ofte kan en sådan utryghed opstå, hvis de pårørende ikke har kunnet komme i kontakt med sin mor eller far i et par dage. I mange tilfælde skyldes det en mobiltelefon uden strøm eller den er blevet sat på lydløs. I sjældne tilfælde kan der være sket alvorligere ting, som f.eks. et fald eller pludselig opstået sygdom.

 

Vagten er uddannet til at håndtere evt. kritiske situationer, har en stærk psyke og kan yde førstehjælp, hvis påkrævet, herunder psykisk førstehjælp. Det vigtigste er først og fremmest, at konstatere livstegn og berette tilbage til de pårørende, så de forhåbentlig kan lægge bekymringen til side.

 

Pårørende til Besøgsven kunder kan rekvirere denne service på telefon 70 444 24/7. Tilsynet faktureres på den almindelige månedsopgørelse. Nye kunder må dog forvente at skulle forudbetale for et tryghedstilsyn.

Kontakt


Adresse:


Kollerødvej 60, DK-3450 Allerød


E-mail:


info@allerod.dk


203200

Copyright 2020 © Allerød Hjemmeservice ApS • CVR nr. 38193368