Forretningsbetingelser

Forretningsbetingelser


Nedenfor finder du vores almindelige forretningsbetingelser, der regulerer samarbejdet mellem dig, som kunde, og Allerød Hjemmeservice (og Allerød Vagtservice). Derudover finder du særlige forretningsbetingelser for specielle forretningsområder.

Aktuelle timesatser


Nedenfor finder du den aktuelle timesats for hjemmeservice (rengøring, vinduespolering, havehjælp og Besøgsven) samt indkøbsservice. Tiden tæller fra vi starter hos kunden. Alle beløb er inklusive moms.

  • Fast pris pr. time: kr. 299,00
  • Tillæg pr. time lørdage: kr. 50,00
  • Tillæg pr. time søn- og helligdage: kr. 100,00
  • Tillæg pr. time alle dage mellem kl. 17 og kl. 07: kr. 50,00

Nedenfor finder du den aktuelle timesats og faste priser for Tryghedstilsyn. Tiden tæller fra vi kører fra Allerød og til vagten er retur igen. Alle beløb er inklusive moms.

  • Fast pris pr. time: kr. 359,00
  • Tillæg pr. time lørdage: kr. 50,00
  • Tillæg pr. time søn- og helligdage: kr. 100,00
  • Tillæg pr. time alle dage mellem kl. 17 og kl. 07: kr. 50,00
  • Tillæg for "akut" udrykning (inden for 12 timer): kr. 199,00 pr. tilsyn

Tillæg for anvendte materialer


Fra og med 1. januar 2021 faktureres et gebyr for anvendelse af rengøringsmaterialer i forbindelse med levering af rengøringsydelser i tillæg til den almindelige timesats. Gebyret dækker miljøafgifter og er inkl. moms, men kan ikke trækkes fra i skat (Servicefradrag):


  • Materialer pr. times rengøring eller vinduespolering (ej havehjælp): kr. 10,00.


Der er ingen materialetillæg på Besøgsven eller lign. ydelser.

Bank konto til betaling af faktura: 6821-0001168833.

MobilePay nr. til betaling af faktura: 203200.

Kontakt


Adresse:


Kollerødvej 60, DK-3450 Allerød


E-mail:


info@allerod.dk


203200

Copyright 2020-2021 © Allerød Hjemmeservice ApS • CVR nr. 38193368