Festvagt

Festvagt


og dørmænd til private fester


Vi står for sikkerheden til jeres fest

Du kan hyre os som festvagt eller dørmænd til private arrangementer, f.eks. bryllupper, studenterfester og lignende, hvor I ønsker, at et par vagter hjælper med sikkerhed og evt. adgangskontrol. Vagten er klædt på under hensyn til festens art.

 

Vi har mange års erfaring som event vagter ved store koncerter og fodboldkampe samt som dørmand ved gymnasiefester og natklubber m.v. Allerød Vagtservice fungerer også som underleverandør ved store events, hvor vores vagter indgår i et større vagtteam.

 

Ved åbne private arrangementer, herunder gymnasiefester og lignende, står vi for den overordnede planlægning af sikkerhedsindsatsen og for at supervisere undervejs. Der vil som oftest blive hyret et ekstra vagtfirma med lige så kvalificeret vagtpersonale til at bistå med vagtopgaven.

Kontakt os og få et tilbud*

 
 
 
 
Bryllup
Studenterfest
Anden privatfest
Større arrangement
Øvrige (beskriv nedenfor)
 
 
 
 
 

Festvagter ved lukkede, private arrangementer tæller typisk fra to-tre vagter, mens der til fester på handelsskoler, gymnasier eller tekniske skoler, oftest vil blive brug for fem eller flere vagter for at sikre det ønskede sikkerhedsniveau.

 

Vagtens opgave er aldrig at virke som en truende bulldog, der står i døren og fysisk spærrer adgangen. Vi bruger dialog og vores erfaring med konflikthåndtering til at dæmpe opstemte gemytter eller til at afvise personer, som ikke er velkomne. Alting foregår i dialog med værten ud fra de præmisser, som er aftalt på forhånd. Hvem skal have adgang og hvem er uønsket? Hvor meget ”ballade” vil værten tillade fra gæsterne, før vi skal blande os osv.

 

I de tilfælde hvor værten (f.eks. en skole) har erfaring med, at der kommer ubudne gæster, som vil prøve at komme ind til arrangementet, tager vi en dialog med det lokale politi forud for festen, og hører om der er nogen kendte grupperinger, som vi skal være særligt opmærksomme på i området.

Vi dimensionerer antallet af vagter på opgaven ud fra det forventede antal gæster, omgivelserne og adgangsvejene og det generelle trusselsniveau. Åbne arrangementer indbyder oftere til at uvedkommende indfinder sig end ved helt lukkede, private fester som f.eks. et bryllup.


Uanset hvor lille festen måtte være, stiller vi altid med mindst to vagter. Dette er primært af hensyn til vagtens egen sikkerhed.

Fast pris eller betaling pr. time?


Du spørger måske hvad der bedst kan svare sig som kunde; at få et tilbud med en fast pris eller booke os på timebasis efter de vejledende priser. Svaret er, at der ikke er den store forskel. Vi beregner vores tilbud ud fra de priser, vi almindeligvis benytter og baserer den samlede pris på det antal timer, du booker os til på den givne opgave.


Hvis der er tale om en større opgave, kalkulerer vi oftest med noget rabat, når der afgives en fast tilbudspris. Det er ikke tilfældet, hvis vi udfører opgaver på regning, dvs. efterfølgende fakturerer for faktisk timeforbrug.


Hvor vidt du foretrækker et tilbud med en fast pris eller at afregning efter faktisk timeforbrug er helt op til dig.

Kontakt


Adresse:


Kollerødvej 60, DK-3450 Allerød


E-mail:


info@allerod.dk


Copyright 2019 © Allerød Vagtservice ApS • CVR nr. 38193368